Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing
    Autorské údajeHans Christian Weis
    Autor Weis Hans Christian
    Vydavateľské údajeLudwigshafen : Friedrich Kiehl Verlag , 2007. - 618 s.
    Vydanie14. völlig überarb. und aktual. Aufl.
    Edícia Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft
    ISBN978-3-470-51374-4 (na obale) , 978-3-470-51274-7 , 3-470-51274-4
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh * správanie spotrebiteľa * modely * nástroje marketingové * organizácia * plánovanie * stratégia marketingová * výskum trhu * experimenty * testy * prognózy * informácie * produkty * sortiment * tvorba cien * rabat * politika finančná * distribúcia * logistika marketingová * komunikácia marketingová * kontroling
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra820672

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    820672SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.