Počet záznamov: 1
Grundlagen des Marketing
Názov Grundlagen des Marketing Autorské údaje Philip Kotler ... [et al.] Autor Kotler Philip Vydavateľské údaje München : Pearson Studium , 2007. - 1135 s. Vydanie 4. aktual. Aufl. Edícia Wirtschaft ISBN 978-3-8273-7176-8 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * internet * spoločnosť * zodpovednosť spoločenská * etika * trh * výskum trhu * správanie spotrebiteľa * opcie * konkurencia * produkty * marketing služieb * ceny * tvorba cien * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * marketing priamy * distribúcia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 820675
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 820675 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1