Počet záznamov: 1  

Grundlagen des Marketing

  1. Názov Grundlagen des Marketing
    Autorské údajePhilip Kotler ... [et al.]
    Autor Kotler Philip
    Vydavateľské údajeMünchen : Pearson Studium , 2007. - 1135 s.
    Vydanie4. aktual. Aufl.
    Edícia Wirtschaft
    ISBN978-3-8273-7176-8
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * internet * spoločnosť * zodpovednosť spoločenská * etika * trh * výskum trhu * správanie spotrebiteľa * opcie * konkurencia * produkty * marketing služieb * ceny * tvorba cien * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * marketing priamy * distribúcia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra820675

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    820675SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.