Počet záznamov: 1  

Analýza podpory predaja na slovenskom mediálnom trhu

  1. Názov Analýza podpory predaja na slovenskom mediálnom trhu
    Autorské údajeDana Hrušovská
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Hotel Mladosť, Svit (Vysoké Tatry), 27.-28.9.2007. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá podpora predaja * reklama * reklama vonkajšia * trh reklamný * výdavky * analýzy * Slovensko
    AnotáciaVývoj reklamného trhu na Slovensku do roku 2006. Analýza výdavkov na reklamu v jednotlivých typoch médií založená na získavaní údajov o čistých tržbách z predaja reklamy od vydavateľov, vysielateľov, outdoorových spoločností, mediálnych zastupiteľstiev a mediálnych agentúr. Vzhľadom na stále rastúci trend investovania do reklamy, podpory predaja môžeme konštatovať, že reklama a podpora predaja sú nevyhnutné súčasti dnešného podnikania. Prejavujú sa nové formy reklamy, online, out of home ako aj tradičné formy reklamy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00858-032, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.