Počet záznamov: 1
Analýza podpory predaja na slovenskom mediálnom trhu
Názov Analýza podpory predaja na slovenskom mediálnom trhu Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Hotel Mladosť, Svit (Vysoké Tatry), 27.-28.9.2007. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá podpora predaja * reklama * reklama vonkajšia * trh reklamný * výdavky * analýzy * Slovensko Anotácia Vývoj reklamného trhu na Slovensku do roku 2006. Analýza výdavkov na reklamu v jednotlivých typoch médií založená na získavaní údajov o čistých tržbách z predaja reklamy od vydavateľov, vysielateľov, outdoorových spoločností, mediálnych zastupiteľstiev a mediálnych agentúr. Vzhľadom na stále rastúci trend investovania do reklamy, podpory predaja môžeme konštatovať, že reklama a podpora predaja sú nevyhnutné súčasti dnešného podnikania. Prejavujú sa nové formy reklamy, online, out of home ako aj tradičné formy reklamy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00858-032, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1