Počet záznamov: 1  

Fundamentals of marketing

  1. Názov Fundamentals of marketing
    Autorské údajeMarilyn A. Stone and John Desmond with a contribution by J.B. (Ian) McCall
    Autor Stone Marilyn A.
    Spoluautori Desmond John
    Vydavateľské údajeLondon : Routledge , 2007. - 480 s.
    ISBN978-0-415-37097-4 , 0-415-37097-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing strategický * plánovanie * správanie spotrebiteľa * výskum * segmentácia trhu * značky výrobné * produkty * ceny * komunikácia marketingová * kanály distribučné * internet
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra820414

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    820414SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.