Počet záznamov: 1  

Destinačný branding

  1. Názov Destinačný branding
    Autorské údajeKristína Tobolářová
    Autor Tobolářová Kristína EUBOBF - Obchodná fakulta EU
    Zdrojový dokument Dialóg predstaviteľov verejného a súkromného sektora o spolupráci v cestovnom ruchu : medzinárodná vedecká konferencia = international conference : Bratislava, 3. mája 2007 : zborník príspevkov = book of proceedings. S. 197-202. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2369-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobné * manažment * komunikácia marketingová * zákazníci * reklama
    AnotáciaPríspevok je venovaný destinačnému brandingu - nevyhnutnému predpokladu konkurencieschopnosti každej destinácie v súčasnosti. V prvej časti sú zadefinované základné pojmy, súvisiace s ústrednou témou, a teda - brand (značka), branding a brand manažment. Druhá časť stručne načrtáva historický vývoj brandingu. Tretia časť je venovaná destinačnému brandingu a poziciovaniu značky destinácie. Rozoberá základné chyby a problémy, ktoré sa vyskytujú pri tvorbe značky destinácie a poukazuje na nevyhnutnosť spolupráce súkromného a verejného sektora pre úspešnosť brandingového procesu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00570-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.