Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť firmy ako súčasť firemnej identity

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť firmy ako súčasť firemnej identity
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Praha, 13.-14. září 2007. - Praha : VŠE Praha, 2007 / Dvořáková Zuzana ; Stříteský Marek ; Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice Mezinárodní vědecká konference ; Vysoká škola ekonomická v Praze. ISBN 978-80-245-1207-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * definície * priemysel tabakový * Slovensko
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť firiem (CSR) ako nový fenomén, k vymedzeniu pojmu. SCR ako dobrovoľné integrovanie sociálnych a ekologických hľadísk do každodenných firemných operácií a interakcií so zainteresovanými stranami. Zainteresované strany - stakeholders. Komunuikácia - kľúčový faktor vo vzťahoch s jednotlivými zainteresovanými stranami. Jadrom filozofie CSR je myšlienka trojitého základu podnikania (charakterizuje podnikanie ako aktivity zamerané nielen na ekologické, ale tiež sociálne a environmentálne ciele). Tabakový priemysel a koncepcia CSR.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00885-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF132.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.