Počet záznamov: 1
Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii
Názov Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii Autorské údaje Benita Juriková, Ulrika Šabíková Autor Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Spoluautori Šabíková Ulrika EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Nové trendy v marketingu pri uplatnení spoločenskej koncepcie marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 86-89. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-55-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.105 - Partneri v pracovnom pomere. Zamestnávatelia. Zamestnanci Heslá dialóg sociálny * Slovensko * Európska únia * zamestnávatelia * zamestnanci Anotácia Sociálny dialóg je vyjednávanie medzi dvoma základnými subjektami (zamestnávateľmi, reprezentovanými zväzmi zamestnávateľov a zamestnancami, reprezentovanými odborovými organizáciami). Cieľom sociálneho dialógu je dosiahnuť sociálny zmier a predchádzať sociálnym nepokojom narušujúcim štátnu ekonomiku. Na Slovensku v súčasnosti vládne neochota viesť sociálny dialóg, chýba podpora zo strany štátu. Úrovne sociálneho dialógu ako nástroja marketingovej komunikácie (tripartita, bipartita, podniková úroveň). Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00935-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1