Počet záznamov: 1  

Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii

  1. Názov Sociálny dialóg a kolektívne vyjednávanie a ich miesto v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeBenita Juriková, Ulrika Šabíková
    Autor Juriková Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Šabíková Ulrika EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentNové trendy v marketingu pri uplatnení spoločenskej koncepcie marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 86-89. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-55-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.105 - Partneri v pracovnom pomere. Zamestnávatelia. Zamestnanci
    Heslá dialóg sociálny * Slovensko * Európska únia * zamestnávatelia * zamestnanci
    AnotáciaSociálny dialóg je vyjednávanie medzi dvoma základnými subjektami (zamestnávateľmi, reprezentovanými zväzmi zamestnávateľov a zamestnancami, reprezentovanými odborovými organizáciami). Cieľom sociálneho dialógu je dosiahnuť sociálny zmier a predchádzať sociálnym nepokojom narušujúcim štátnu ekonomiku. Na Slovensku v súčasnosti vládne neochota viesť sociálny dialóg, chýba podpora zo strany štátu. Úrovne sociálneho dialógu ako nástroja marketingovej komunikácie (tripartita, bipartita, podniková úroveň).
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00935-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.