Počet záznamov: 1  

Mezinárodní marketingový management

  1. Názov Mezinárodní marketingový management
    Autorské údajeRalph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander
    Autor Berndt Ralph
    Spoluautori Altobelli Claudia Fantapié
    Sander Matthias
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2007. - viii, 360 s.
    Edícia Business books , Praxe manažera
    ISBN978-80-251-1641-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * marketing medzinárodný * manažment medzinárodný * plánovanie * internacionalizácia ekonomiky * stratégia marketingová * plán marketingový * kontroling * podnik medzinárodný * riadenie ľudských zdrojov
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 0, prezenčne 3
    Signatúra820517, 820762, 853182

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    820517SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    820762OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne
    853182OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.