Počet záznamov: 1  

Corporate Identity als Erfolgskonzept im 21. Jahrhundert

  1. Názov Corporate Identity als Erfolgskonzept im 21. Jahrhundert
    Autorské údajeHeinz Kroehl
    Autor Kroehl Heinz
    Vydavateľské údajeMünchen : Verlag Franz Vahlen , 2000. - 288 s.
    ISBN3-8006-2485-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * kultúra podniková * podnik * dizajn * agentúry * veda o podniku * semiotika * komunikácia * manažment strategický * marketing * projekty * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra820716

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    820716FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.