Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské súťaže z pohľadu slovenských spotrebiteľov

  1. Názov Spotrebiteľské súťaže z pohľadu slovenských spotrebiteľov
    Autorské údajeDagmar Klepochová, Zuzana Francová, Janka Kopaničová
    Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 2-4, 7. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    PoznámkyPríspevok vznikol v rámci projektu EDU - Economics Development Unit č. 13120200036, JDP BA Cieľ 3 2004/4-013, časť Základný výskum trhu - podporovaného Európskym sociálnym fondom
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum spotrebiteľský * spotrebitelia * trh spotrebiteľský * súťaže * maloobchod
    AnotáciaV rámci projektu Economics Development Unit sa realizoval prieskum zameraný na akceptáciu a obľúbenosť spotrebiteľských súťaží u slovenských spotrebiteľov. Ciele tohto prieskumu. Metodika prieskumu. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00960-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.