Počet záznamov: 1  

Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode

  1. Názov Konkurenčný verzus generický benchmarking a ich potenciál viesť ku konkurenčnej výhode
    Autorské údajePavol Kopec
    Autor Kopec Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 24-25, 28. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá benchmarking * riadenie podnikové * metódy riadenia * riadenie strategické * konkurencia * výhody konkurenčné * spolupráca podnikov
    AnotáciaCharakteristika benchmarkingu. Typy benchmarkingu: interný, konkurenčný a generický benchmarking. Dosahovanie konkurenčných výhod prostredníctvom generického benchmarkingu stratégií.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00960-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.