Počet záznamov: 1
Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi
Názov Štruktúra a prínosy marketingového plánu v praxi Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 26-28. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plánovanie * plán marketingový * stratégia marketingová * stratégia podniková * manažment * konkurencia Anotácia Všeobecná charakteristika marketingového plánu. Prínosy marketingového plánovania. Princípy, štruktúra a rozsah marketingového plánu. Pokračovanie článku bude možné nájsť v nasledujúcom čísle. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00960-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1