Počet záznamov: 1
Globálne marketingové stratégie
Názov Globálne marketingové stratégie Autorské údaje Vítězslav Balhar Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 32-33. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * marketing mix * produkty * značky výrobkov * propagácia * konkurencieschopnosť * trh medzinárodný * náklady * výroba * globalizácia Anotácia Globálna stratégia - chápanie medzinárodného trhu ako jednotného celku. Stratégia globálneho segmentu. Globálne stratégie marketingového mixu: globálna produktová stratégia, globálna stratégia značky, globálna propagačná stratégia. Integrovaná globálna marketingová stratégia. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00960-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1