Počet záznamov: 1  

Nákup ako časť marketingových činností

  1. Názov Nákup ako časť marketingových činností
    Autorské údajeMiroslav Mariaš
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 8-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    PoznámkyVEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Heslá obchod * nákup * marketing * podnik * spotrebitelia * zákazníci * technológie informačné
    AnotáciaMarketing ako účelová činnosť podniku zameraná na trh. Obchodná činnosť ako súčasť marketingu. Kde je pôsobnosť nákupu. Nákupné stratégie. O čom treba uvažovať pri tvorbe nákupne orientovaného informačného systému. Vlastnosti nákupných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00960-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.