Počet záznamov: 1  

[Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]

  1. Názov [Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu]
    Autorské údajeMária Hasprová
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 39. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť. ISSN 1336-1864
    Recenz.dok. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá produkty * imidž * trh * kultúra * ruch cestovný * agropotravinárstvo * Slovensko * recenzie
    AnotáciaRecenzia na publikáciu : Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Práca je členená na päť kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá pojmom imidž a európsky trh. Druhá kapitola pojednáva o rôznych marketingových nástrojoch. Tretia, štvrtá a piata kapitola sa venujú trom aplikačným oblastiam budovania imidžu slovenských produktov - kultúre, cestovnému ruchu a agropotravinárstvu.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00443-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.