Počet záznamov: 1  

Proč začlenit event do komunikačního mixu?

  1. Názov Proč začlenit event do komunikačního mixu?
    Autorské údajeTomáš Vacek
    Autor Vacek Tomáš
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 11 (listopad 2007), s. 21. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * značky výrobkov * firmy * propagácia
    AnotáciaEvent marketing ako nástroj na riadenie emócií spotrebiteľa a vnímania hodnoty značky. Osobný zážitok spotrebiteľa ako účastníka akcie. Príprava eventu. Monitorovanie konkurencie. Kreatívne riešenie eventu. Event marketing v číslach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.