Počet záznamov: 1
Proč začlenit event do komunikačního mixu?
Názov Proč začlenit event do komunikačního mixu? Autorské údaje Tomáš Vacek Autor Vacek Tomáš Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 11 (listopad 2007), s. 21. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * značky výrobkov * firmy * propagácia Anotácia Event marketing ako nástroj na riadenie emócií spotrebiteľa a vnímania hodnoty značky. Osobný zážitok spotrebiteľa ako účastníka akcie. Príprava eventu. Monitorovanie konkurencie. Kreatívne riešenie eventu. Event marketing v číslach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-12 + 9 príl.
článok
Počet záznamov: 1