Počet záznamov: 1  

Strategické řízení značky

  1. Názov Strategické řízení značky
    Autorské údajeKevin Lane Keller, přeložila: Magda Pěnčiková
    Autor Keller Kevin Lane
    Ďalší autori Pěnčiková Magda (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajePraha : GRADA Publishing , 2007. - 796 s.
    Edícia Expert
    ISBN978-80-247-1481-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá značky výrobkov * riadenie strategické * manažment strategický * hodnota * zákazníci * plánovanie * komunikácia marketingová * meranie * výkonnosť * spotrebitelia * segmentácia trhu * internacionalizácia * prognózy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 1, prezenčne 3
    Signatúra820761, 822878, 832428, 832674

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    822878SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    832674SEKSklad knižničného fonduvoľný
    820761OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne
    832428OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.