Počet záznamov: 1  

The strategy and tactics of pricing

  1. Názov The strategy and tactics of pricing : a guide to growing more profitably
    Autorské údajeThomas T. Nagle, John E. Hogan
    Autor Nagle Thomas T.
    Spoluautori Hogan John E.
    Vydavateľské údajeUpper Saddle River : Pearson/Prentice Hall , 2006. - 349 s.
    Vydanie4th ed. , Pearson international edition
    ISBN0-13-204358-0
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá oceňovanie * politika cenová * rozhodovanie * zisk * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * produkty * tvorba cien * trh * hodnota * náklady a ceny * analýza finančná * konkurencia * konflikty * riadenie * kanály distribučné * cyklus výrobku životný * výskum * etika * zákony
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra821141

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    821141OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.