Počet záznamov: 1
Marketing research
Názov Marketing research : an international approach Autorské údaje Marcus J. Schmidt, Svend Hollensen Autor Schmidt Marcus J. Spoluautori Hollensen Svend Vydavateľské údaje Harlow : Financial Times/Prentice Hall , 2006. - 613 s. ISBN 0-273-64635-4 , 978-0-273-64635-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * marketing medzinárodný * globalizácia * dáta * metódy výskumu * meranie * modely * analýzy * regresia * logistika * zákazníci * produkty * systémy informačné medzinárodné Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 821142
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 821142 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1