Počet záznamov: 1  

Marketing research

  1. Názov Marketing research : an international approach
    Autorské údajeMarcus J. Schmidt, Svend Hollensen
    Autor Schmidt Marcus J.
    Spoluautori Hollensen Svend
    Vydavateľské údajeHarlow : Financial Times/Prentice Hall , 2006. - 613 s.
    ISBN0-273-64635-4 , 978-0-273-64635-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * marketing medzinárodný * globalizácia * dáta * metódy výskumu * meranie * modely * analýzy * regresia * logistika * zákazníci * produkty * systémy informačné medzinárodné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra821142

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    821142OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.