Počet záznamov: 1
The Wal-Mart effect
Názov The Wal-Mart effect : how the world's most powerful company really works - and how it's transforming the American economy Autorské údaje Charles Fishman Autor Fishman Charles Vydavateľské údaje London : Penguin Books , 2006. - 320 s. ISBN 978-0-14-303878-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá podnikanie * obchod * domy obchodné * maloobchod * vynálezy * predaj * politika cenová * náklady * úspory finančné * konkurencia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 820705
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 820705 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1