Počet záznamov: 1  

The Wal-Mart effect

  1. Názov The Wal-Mart effect : how the world's most powerful company really works - and how it's transforming the American economy
    Autorské údajeCharles Fishman
    Autor Fishman Charles
    Vydavateľské údajeLondon : Penguin Books , 2006. - 320 s.
    ISBN978-0-14-303878-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá podnikanie * obchod * domy obchodné * maloobchod * vynálezy * predaj * politika cenová * náklady * úspory finančné * konkurencia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra820705

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    820705OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.