Počet záznamov: 1
Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie
Názov Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie Preklad názvu Loyal customer - aim of every organisation Autorské údaje Miriam Mikulková Autor Mikulková Miriam Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 15, č. 3 (2007), s. 36-38. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá organizácie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov Anotácia Získanie konkurenčnej výhody pre organizáciu. Zákazník ako najdôležitejší element organizácie. Identifikácia typického zákazníka. Charakteristika spokojného zákazníka. Dôvody nespokojnosti zákazníka. Lojálny zákazník. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1