Počet záznamov: 1  

Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie

  1. Názov Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie
    Preklad názvuLoyal customer - aim of every organisation
    Autorské údajeMiriam Mikulková
    Autor Mikulková Miriam
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 15, č. 3 (2007), s. 36-38. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá organizácie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaZískanie konkurenčnej výhody pre organizáciu. Zákazník ako najdôležitejší element organizácie. Identifikácia typického zákazníka. Charakteristika spokojného zákazníka. Dôvody nespokojnosti zákazníka. Lojálny zákazník.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.