Počet záznamov: 1  

Corporate roadmapping and its development

  1. Názov Corporate roadmapping and its development
    Preklad názvuRoadmapping spoločnosti a jeho vývoj
    Autorské údajeMarek Jemala
    Autor Jemala Marek EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument UNINFOS 2007 - univerzitné informačné systémy : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie, Bratislava 13.-15.11.2007. S. 85-87. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007 / Rajtárová Ľubica ; Krausová Dagmar ; UNINFOS 2009 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Ústav výpočtovej techniky ; Združenie EUNIS Slovensko. ISBN 978-80-225-2418-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá podnik * plánovanie strategické * manažment informačný strategický * konkurencia * stratégia podniková
    AnotáciaSystémy manažérskeho plánovania ako dôležitá časť strategického vedomostného manažmentu v podniku (spoločnosti). Corporate roadmapping (CRM) ako jeden z hlavných nástrojov strategického rozhodovania v globálnom podnikaní. Nárast globálnej konkurencie, hlavne globálnych spoločností, núti podniky hľadať svoje vlastné cesty ako prežiť a dosahovať čo najlepšie výsledky. Význam roadmappingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00053-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.