Počet záznamov: 1
Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy
Názov Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy Preklad názvu Customer and their position in marketing conception of a university Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 84-91. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1 Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
Poznámky VEGA 1/4561/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá vzdelávanie vysokoškolské * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * študenti * firmy * financie * štát Anotácia Vybrané okruhy problémov marketingu na vysokých školách. Typológia zákazníkov vysokých škôl. Pozícia študenta voči vysokej škole. Vzťahy vysokej školy s firemným okolím. Problematika financií vysokých škôl. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00034-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1