Počet záznamov: 1  

Charakteristika nezávislého maloobchodu a jeho porovnanie s veľkými nadnárodnými spoločnosťami

  1. Názov Charakteristika nezávislého maloobchodu a jeho porovnanie s veľkými nadnárodnými spoločnosťami
    Autorské údajeKatarína Ožvoldová
    Autor Ožvoldová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecká rozprava k téme "Súčasné trendy v obchode a v spotrebe" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 151-155. - Bratislava : [Katedra marketingu OBF EU], 2007 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 978-80-225-2414-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * spoločnosti obchodné * spoločnosti nadnárodné * siete obchodné * konkurencia * Európa * Slovensko
    AnotáciaPríchodom veľkých nadnárodných maloobchodných spoločností a sietí sa na trhu začalo zhoršovať postavenie malých nezávislých maloobchodníkov, ktorí nie sú schopní konkurovať týmto spoločnostiam ani šírkou sortimentu ani cenou. Charakteristika maloobchodu. Postavenie maloobchodu na európskom trhu, aj na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00031-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.