Počet záznamov: 1
Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby
Názov Využívanie nástrojov marketingovej komunikácie v riadení organizácií poskytujúcich knižnično-informačné služby Preklad názvu The Use of marketing communication tools in the management of organizations providing library-information services Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 274-277. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2 Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
Poznámky VEGA 1/4559/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 02 - Knihoveda. Knihovníctvo Heslá knižnice * služby informačné * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * marketing * zdroje ľudské Anotácia Postavenie knižníc v podmienkach znalostnej ekonomiky. Hlavné úlohy knižníc v najbližších rokoch. Marketing a marketingová komunikácia knižnice. Ľudské zdroje v knižnici. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00029-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1