Počet záznamov: 1
Determinanty rozvoja obchodu v kontexte medzinárodných marketingových stratégií
Názov Determinanty rozvoja obchodu v kontexte medzinárodných marketingových stratégií Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 78-82. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie medzinárodné * obchod zahraničný * trh medzinárodný * stratégia marketingová * globalizácia Anotácia Obchod v rámci medzinárodného marketingu. Expanzia obchodných spoločností na zahraničné trhy. Motívy pre obchodné podnikanie v zahraničí. Globalizácia obchodu. Marketingové stratégie subjektov podnikajúcich v zahraničí. Podmienky úspechu na medzinárodných trhoch. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00030-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1