Počet záznamov: 1  

Determinanty rozvoja obchodu v kontexte medzinárodných marketingových stratégií

  1. Názov Determinanty rozvoja obchodu v kontexte medzinárodných marketingových stratégií
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 78-82. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    PoznámkyVEGA 1/4600/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie medzinárodné * obchod zahraničný * trh medzinárodný * stratégia marketingová * globalizácia
    AnotáciaObchod v rámci medzinárodného marketingu. Expanzia obchodných spoločností na zahraničné trhy. Motívy pre obchodné podnikanie v zahraničí. Globalizácia obchodu. Marketingové stratégie subjektov podnikajúcich v zahraničí. Podmienky úspechu na medzinárodných trhoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00030-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.