Počet záznamov: 1
Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete
Názov Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete Preklad názvu 5M model application during the realization of communications campaign on the internet Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 329-334. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2 Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
Poznámky VEGA 1/4561/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá technológie komunikačné * internet * kampane reklamné * reklama * komunikácia elektronická * modely Anotácia Realizácia komunikačnej kampane vyžaduje prípravu a postup podľa premyslenej koncepcie. Existuje niekoľko druhov metodík, pomocou ktorých je možné naplánovať reklamnú kampaň. V internetovom prostredí existujú špecifiká, ktoré je pri využití modelu 5M potrebné zohľadniť. Medzi reklamnými formátmi na internete sú rozdiely, ktoré sa týkajú ich určenia a efektivity. V súčasnej modernej elektronickej dobe by mal byť internet súčasťou väčšiny komunikačných kampaní, prípadne vystupovať ako jediné médium v prípade online kampane. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00032-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1