Počet záznamov: 1  

Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete

  1. Názov Aplikácia modelu 5M pri realizácii komunikačnej kampane na internete
    Preklad názvu5M model application during the realization of communications campaign on the internet
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 329-334. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    PoznámkyVEGA 1/4561/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá technológie komunikačné * internet * kampane reklamné * reklama * komunikácia elektronická * modely
    AnotáciaRealizácia komunikačnej kampane vyžaduje prípravu a postup podľa premyslenej koncepcie. Existuje niekoľko druhov metodík, pomocou ktorých je možné naplánovať reklamnú kampaň. V internetovom prostredí existujú špecifiká, ktoré je pri využití modelu 5M potrebné zohľadniť. Medzi reklamnými formátmi na internete sú rozdiely, ktoré sa týkajú ich určenia a efektivity. V súčasnej modernej elektronickej dobe by mal byť internet súčasťou väčšiny komunikačných kampaní, prípadne vystupovať ako jediné médium v prípade online kampane.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00032-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.