Počet záznamov: 1  

Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa

  1. Názov Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa
    Preklad názvuInfluence of objective factors according to optimal consumer´s decision
    Autorské údajeJana Ščepková
    Autor Ščepková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * modely ekonomické * dane z príjmov * spotrebitelia * dane spotrebné
    AnotáciaEkonomický model spotrebiteľovho správania. Spotrebiteľ, ktorý sa správa racionálne si obstaráva také tovary alebo služby, ktoré budú maximalizovať pocit jeho uspokojenia a ktoré si môže dovoliť realizovať vzhľadom na výšku svojho príjmu. Takéto správanie spotrebiteľa predstavuje voľbu optimálnej (rovnovážnej) spotrebnej stratégie. Model rozhodovania spotrebiteľa. Objektívne faktory a zmena spotrebnej stratégie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00066-014, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti119.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.