Počet záznamov: 1
Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa
Názov Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa Preklad názvu Influence of objective factors according to optimal consumer´s decision Autorské údaje Jana Ščepková Autor Ščepková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * modely ekonomické * dane z príjmov * spotrebitelia * dane spotrebné Anotácia Ekonomický model spotrebiteľovho správania. Spotrebiteľ, ktorý sa správa racionálne si obstaráva také tovary alebo služby, ktoré budú maximalizovať pocit jeho uspokojenia a ktoré si môže dovoliť realizovať vzhľadom na výšku svojho príjmu. Takéto správanie spotrebiteľa predstavuje voľbu optimálnej (rovnovážnej) spotrebnej stratégie. Model rozhodovania spotrebiteľa. Objektívne faktory a zmena spotrebnej stratégie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00066-014, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 119.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1