Počet záznamov: 1  

Región ako objekt marketingu a tvorby imidžu v cestovnom ruchu

  1. Názov Región ako objekt marketingu a tvorby imidžu v cestovnom ruchu
    Preklad názvuRegion as the object of marketing and the creation of image in the tourism
    Autorské údajeAdrián Pavlík
    Autor Pavlík Adrián EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Dialóg predstaviteľov verejného a súkromného sektora o spolupráci v cestovnom ruchu : zboník abstraktov : Bratislava, 3-4 may 2007. S. 39. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * regióny * marketing * imidž
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00093-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.