Počet záznamov: 1  

Webstránka ako nástroj propagácie

  1. Názov Webstránka ako nástroj propagácie
    Preklad názvuWebpage as promotion tool
    Autorské údajeIvan Záleský
    Autor Záleský Ivan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * podnik * propagácia * informácie * prieskum trhu * klienti * služby * distribúcia * marketing
    AnotáciaZákladné zásady webstránky organizácie : nadväzovať na marketingové plánovanie podniku, informovať aj presvedčiť klienta, spĺňať technické a vizuálne atribúty. Zapojenie internetu do ďalších marketingových procesov podniku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00066-019, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti100.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.