Počet záznamov: 1
Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania
Názov Medzinárodný marketing a potreba marketingového plánovania Preklad názvu International marketing and need of marketing planning Autorské údaje Martina Štofaníková Autor Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * plán marketingový * marketing mix * plánovanie * trh svetový * podnik Anotácia Aktuálna problematika medzinárodného marketingu. Koncepcia marketingového manažmentu. Marketingové plánovanie. Marketingové plánovanie podľa Philipa Kotlera. Obsah marketingového plánu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00066-020, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 127 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1