Počet záznamov: 1
Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu"
Názov Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu" Preklad názvu Relationship marketing like a tool of competitiveness companies within the context of the advanced marketing Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 42-48. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Poznámky VEGA 1/4600/07 "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu" Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * organizácia podniku * náklady transakčné * zákazníci Anotácia Základná charakteristika transakčného a vzťahového chápania marketingu. Interpretácia vzťahového marketingu. Organizácia podniku a vzťahový marketing. Predpoklady rozvoja vzťahového marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00205-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1