Počet záznamov: 1  

Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu"

  1. Názov Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podnikov v kontexte "moderného marketingu"
    Preklad názvuRelationship marketing like a tool of competitiveness companies within the context of the advanced marketing
    Autorské údajeZuzana Francová
    Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 42-48. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    PoznámkyVEGA 1/4600/07 "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * organizácia podniku * náklady transakčné * zákazníci
    AnotáciaZákladná charakteristika transakčného a vzťahového chápania marketingu. Interpretácia vzťahového marketingu. Organizácia podniku a vzťahový marketing. Predpoklady rozvoja vzťahového marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00205-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.