Počet záznamov: 1  

Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod

  1. Názov Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod
    Autorské údajePavol Kopec, Júlia Lipianska
    Autor Kopec Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 63-68. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá benchmarking * výhody konkurenčné * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * kompetencie * firmy
    AnotáciaBenchmarking ako nástroj na dosahovanie konkurenčnej výhody. Prezentácia generického benchmarkingu stratégií dosahovania konkurenčných výhod. Odporúčania pre aplikáciu modelu benchmarkingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00205-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.