Počet záznamov: 1
Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod
Názov Generický benchmarking ako nástroj dosahovania konkurenčných výhod Autorské údaje Pavol Kopec, Júlia Lipianska Autor Kopec Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 63-68. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá benchmarking * výhody konkurenčné * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * kompetencie * firmy Anotácia Benchmarking ako nástroj na dosahovanie konkurenčnej výhody. Prezentácia generického benchmarkingu stratégií dosahovania konkurenčných výhod. Odporúčania pre aplikáciu modelu benchmarkingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00205-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1