Počet záznamov: 1  

Etika v marketingu firmy

  1. Názov Etika v marketingu firmy
    Autorské údajeMatej Polák
    Autor Polák Matej EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentMižnarodnij naukovij visnik. S. 138-147. - Užgorod : Vidavnictvo Lira, 2007. ISBN 978-966-8266-75-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Systematika 17 - Etika. Morálka
    Heslá etika manažérska * etika podnikateľská * marketing * riadenie * manažéri * zamestnanci * zákazníci
    AnotáciaDelenie etiky z historického hľadiska - etika cnosti, etika povinnosti a etika zodpovednosti. Morálka a jej štruktúra. Etika a ekonomika. Podnikateľská etika. Prínosy uplatňovania podnikateľskej etiky. Manažérska etika. Etika v marketingovom riadení.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00171-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.