Počet záznamov: 1  

Model "4C" v marketingu vysokých škôl

  1. Názov Model "4C" v marketingu vysokých škôl
    Autorské údajeTomáš Bačo, Michaela Vasilová
    Autor Bačo Tomáš EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    Spoluautori Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Zdrojový dokumentMarketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 147-158. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké * marketing mix * modely * hodnota úžitková * konkurencia
    AnotáciaSilne konkurenčný trh pre vysoké školy. Implementácia marketingových nástrojov, resp. model "4P" do činnosti škôl. Tento model určuje priamo úžitkovú honotu a komplexnú ponuku vysokej školy. Avšak je potrebné najprv využiť model "4C", ktorý reprezentuje pohľad konečného užívateľa.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00201-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.