Počet záznamov: 1
Model "4C" v marketingu vysokých škôl
Názov Model "4C" v marketingu vysokých škôl Autorské údaje Tomáš Bačo, Michaela Vasilová Autor Bačo Tomáš EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach Spoluautori Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Zdrojový dokument Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 147-158. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá školy vysoké * marketing mix * modely * hodnota úžitková * konkurencia Anotácia Silne konkurenčný trh pre vysoké školy. Implementácia marketingových nástrojov, resp. model "4P" do činnosti škôl. Tento model určuje priamo úžitkovú honotu a komplexnú ponuku vysokej školy. Avšak je potrebné najprv využiť model "4C", ktorý reprezentuje pohľad konečného užívateľa. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00201-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1