Počet záznamov: 1  

Analýza zákazníka a konkurencie

  1. Názov Analýza zákazníka a konkurencie
    Autorské údajeAlica Lacková, Marta Karkalíková
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 87-93. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Výstup z projektu VEGA 1/2635/05 Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov
    PoznámkyVEGA 1/2635/05
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * konkurencia * podnik * analýza ekonomická * marketing * ciele podnikové * kvalita * trh
    AnotáciaÚlohy a ciele marketingu v podniku. Analýza zákazníka. Činitele ovplyvňujúce konkurenčnú schopnosť podniku. Analýza konkurencie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00205-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.