Počet záznamov: 1
Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu
Názov Činitele pôsobiace na konkurenčnú úspešnosť produktov na trhu Autorské údaje Jozef Mlákay Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 101-107. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá konkurencia * kvalita * stratégia marketingová * trh * stratégia distribučná * inovácia * politika výrobková * dizajn * ceny Anotácia Charakteristika rozhodujúcich činiteľov z hľadiska konkurenčnej stratégie. Odbytová a marketingová stratégia. Komunikačná a výrobková stratégia. Charakteristika a ciele rozhodujúcich činiteľov z hľadiska komerčnej úspešnosti produktov. Technické chápanie inovácie. Podporné činitele komerčnej úspešnosti produktu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E08 00205-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1