Počet záznamov: 1  

Vplyv typu vzdelania riaditeľov škôl na marketingové aktivity nimi riadenej školy

  1. Názov Vplyv typu vzdelania riaditeľov škôl na marketingové aktivity nimi riadenej školy
    Preklad názvuThe Headmasters way of education an its effect on managing the school marketing activities
    Autorské údajeDrahoslav Lančarič, Michal Munk, Jozef Polák
    Autor Lančarič Drahoslav
    Spoluautori Munk Michal
    Polák Jozef
    Zdrojový dokument Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 15, č. 10 (2007), s. 10-13. - Nitra : SlovDidac, 2007. ISSN 1335-003X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá výskum * vzdelanie * marketing * školy * riaditelia
    AnotáciaČiastkové výsledky výskumu , ktorý bol súčasťou riešenia projektu VEGA 1/3669/06. Prezentovaná časť výskumu bola zameraná na vplyv typu dosiahnutého vzdelania riaditeľov škôl na ich vnímanie potreby vykonávať vybrané marketingové aktivity. Štatisticky spracovaná prezentácia výsledkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-10 + 10 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.