Počet záznamov: 1  

Viacrozmerné štatistické metódy v marketingovom výskume

  1. Názov Viacrozmerné štatistické metódy v marketingovom výskume
    Autorské údajeBranislav Pacák
    Autor Pacák Branislav
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 111-119. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá metódy štatistické * výskum * marketing * analýza korelačná * analýza regresná * analýza faktorová * analýza zhluková
    AnotáciaMarketing a marketingový výskum. Štatistické metódy v marketingovom výskume. Viacrozmerné štatistické metódy.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.