Počet záznamov: 1
Príspevok k atraktivite
Názov Príspevok k atraktivite Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Č. 50 (13. decembra 2007). - Bratislava : TREND Holding, 2007 Trend špeciál: výstavy 2008 : [príloha týždenníka Trend]. Č. December 2007 (), s. 16. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 06 - Organizácie. Združenia. Kongresy. Výstavy. Múzeá Heslá výstavy * veľtrhy * teória a prax * akcie odborné Anotácia Výstavy a veľtrhy poskytujú príležitosť na prezentáciu firmy, jej produktov a služieb a súčasne umožňujú viesť účinnú komunikáciu s obchodnými partnermi a sledovať vývojové trendy na trhu v príslušnej oblasti Ide o syntézu nástrojov podpory predaja a metód public relations. Dva základné typy výstavných podujatí - veľtrhy zamerané na konečného spotrebiteľa, odborné veľtrhy. Význam sprievodných podujatí výstav a veľtrhov, ktoré vytvárajú ich pridanú hodnotu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00209-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 41-52 + 10 príl.
článok
Počet záznamov: 1