Počet záznamov: 1  

Prispôsobivosť LMS Moodle užívateľovi

  1. Názov Prispôsobivosť LMS Moodle užívateľovi
    Autorské údajeHana Trochanová
    Autor Trochanová Hana EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument UNINFOS 2007 - univerzitné informačné systémy : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie, Bratislava 13.-15.11.2007. S. 175-178. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2418-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * kurzy * moduly * študenti * učitelia
    AnotáciaProstredie výučby e-learningu robí študentom často problémy pre ich nedostatočné technické a hlavne informatické znalosti. Ale aj niektorí vyučujúci tútori mávajú problém sa v začiatkoch zorientovať v prostredí. Z toho dôvodu je dobré sa pri tvorbe či správe e-learningového kurzu zamerať na čo najväčšie zjednodušenie a sprehľadnenie kurzu v očiach študujúceho ale aj vyučujúceho. Možnosti prispôsobovania moodle v príspevku sú len nenáročnými krokmi pre ďalšie priblíženie e-learningu užívateľovi a uľahčenie jeho štúdia príjemným jednoduchým prostredím s patričnou rôznorodosťou formy materiálov určených k výučbe.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00210-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.