Počet záznamov: 1
Stanovenie ceny firmy
Názov Stanovenie ceny firmy Autorské údaje Anna Jacková Autor Jacková Anna Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 3, č. 1-2 (2007), s. 69-72. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 657.9 - Ocenenie. Odhady Heslá hodnota pridaná * oceňovanie * hodnota podniku * cena nehnuteľností * cena pôdy * hodnota trhová Anotácia Stanovenie ceny firmy predstavuje jeden z nástrojov manažéra, ktorým možno upravovať a zreálňovať finančný a ekonomický obraz o firme. Rôzne metódy a možnosť ich aplikácie spôsobujú, že snahou manažérov je účelovo využívať tie metódy, ktoré potvrdia čo najnižšiu cenu firmy pri jej potenciálnej kúpe, resp. čo najvyššiu pri jej predaji. Objasnenie podstaty stanovenia ceny firmy s dôrazom na metódy, ktoré sa najviac v praxi využívajú (výnosová, substitučná metóda a metóda priemernej hodnoty) Pozitívne a tienisté stránky týchto metód. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 102.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1