Počet záznamov: 1  

Stanovenie ceny firmy

  1. Názov Stanovenie ceny firmy
    Autorské údajeAnna Jacková
    Autor Jacková Anna
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 3, č. 1-2 (2007), s. 69-72. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 657.9 - Ocenenie. Odhady
    Heslá hodnota pridaná * oceňovanie * hodnota podniku * cena nehnuteľností * cena pôdy * hodnota trhová
    AnotáciaStanovenie ceny firmy predstavuje jeden z nástrojov manažéra, ktorým možno upravovať a zreálňovať finančný a ekonomický obraz o firme. Rôzne metódy a možnosť ich aplikácie spôsobujú, že snahou manažérov je účelovo využívať tie metódy, ktoré potvrdia čo najnižšiu cenu firmy pri jej potenciálnej kúpe, resp. čo najvyššiu pri jej predaji. Objasnenie podstaty stanovenia ceny firmy s dôrazom na metódy, ktoré sa najviac v praxi využívajú (výnosová, substitučná metóda a metóda priemernej hodnoty) Pozitívne a tienisté stránky týchto metód.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF102.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.