Počet záznamov: 1  

Jak měřit účinky komunikace

  1. Názov Jak měřit účinky komunikace
    Autorské údajeVladimír Bystrov
    Autor Bystrov Vladimír
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 50-51. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia masová * práca s verejnosťou * zákazníci * médiá * analýzy * marketing * výskum
    AnotáciaProblematika, ako efektívne merať účinok PR aktivít. Šešťstupňový cyklus ovplyvňovania podľa J. Macnamara. Stanovenie merateľných cieľov v komunikácii s verejnosťou. Meranie vo fáze vstupu. Meranie výstupov. Otázka kvality a kvantity. Vyhodnotenie výsledkov PR aktivít.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.