Počet záznamov: 1  

Neuromarketing - nový marketingový nástroj?

  1. Názov Neuromarketing - nový marketingový nástroj?
    Autorské údajeDaniela Kroflánová
    Autor Krofiánová Daniela
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 34. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * psychológia * spotrebitelia * obchod * správanie * rozhodovanie * tovar * značky výrobkov * výskum
    AnotáciaAko funguje neuromarketing. Testy v oblasti neuromarketingu. Využitie neuromarketingu a etika.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-12 + 9 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.